یادداشت
گفتگو و گزارش

پرواز دنبال وحدت اصلاح طلبان ومخالف قوم گرایی است  

پرواز دنبال وحدت اصلاح طلبان ومخالف قوم گرایی است   

فصل مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاهها را خدمت همه ملت عزیز ایران بخصوص معلمان ،دانش اموزان ،دانشجویان و اساتید تبریک عرض میکنم.

در ابتدا تقدیر و تشکر میکنم از زحمات اقای امیریان بخشدار سابق بخش دیشموک که در طول مدت خدمت از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

عرض خیر مقدم و تبریک دارم خدمت اقای حبیبی و امیدوارم با مشاوره با جوانان ، سیاسیون ،پیشکسوتان جریان و اقشار مختلف بخش در جهت اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشند.

بعد از ائین تودیع و معارفه بخشداران دیشموک در هر مجلس،محفل،در بین مردم بخصوص جوانان بجای اینکه حرف از بخشدار باشد همه از اقای پرواز و سخنان ایشان میگفتند و بازتاب زیادی در بین طیف ها مختلف داشتند اگر بخواهیم سخنان و عملکرد اقای پرواز را تجزیه و تحلیل کنیم به نکاتی میرسیم که کمتر اصلاحطلبی در استان جرات گفتن و عمل به انها را دارد.

صداقت ، شجاعت و صراحت در گفتار و کردار پرواز موج میزند و ایشان تا الان با جوانان و هم طیف های خود صداقت داشته اند و نیرو های جریان را حمایت کرده اند که مهمترین عامل برای حفظ وحدت در بین نیروهای حامی دولت و اصلاح طلبان می باشد.

در جلسه تودیع و معارفه بخشداران دیشموک مانند جلسات قبل به صراحت و بدون لکنت زبان برخلاف خیلی از مدیران از بخشدار جدید خواستند که سیاست های دولت تدبیر و امید را اجرا کنند و تنها نیروی دولت باشند و لاغیر که این عامل باعث شد که یاس و نا امیدی که در بین نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت بود به امید و شادابی تبدیل شود و بیش ار پیش اصلاح طلبان را به اینده امیدوار و در کنار هم قرار دهد‌. ایشان تاکید داشتند که بدون ترس از هیاهوها کار خود را میکنند که این نشان می دهد با قوم گرایی و ناسیونالیسمی مقابله می کنند و مدیران دو نبش که با هیاهو و سهم خواهی افراد می خواهند بمانند را کنار میگذارند.

این دو(قوم گرایی ،مدیران دو نبش) آفت بزرگ اصلاح طلبان بوده و دغدغه اصلی جوانان اصلاح طلب مبارزه با این آفت هاست.

اقای پرواز از روز اول دنبال وحدت اصلاحطلبی بودند و هستند رابطه بسیار خوبی با جوانان دارند سخت پیگیر مطالبات جوانان هستند و در عمل هیچ نقطه تاریکی تا الان در کارنامه اصلاحطلبی خود ندارند.

نگاه یکسان به طیف های مختلف اصلاح طلبان دارند ، فرصت ها را عادلانه با نگاه به توانمندی و شایسته سالاری تقسیم میکنند ، انتقاد پذیر هستند و حرف تمام جریان های سیاسی و احزاب را گوش می دهند.،به همین دلایل شایسته حمایت بی قید و شرط هستند وستاد بخش دیشموک مجددا ایشان را حمایت میکنند.

ما جوانان بسیار خوشحال و خرسندیم که مدیری با این ویژگیها محصول مطالبه جوانان هستند از همین جا به اقای استاندار می گوییم که حاصل مشاوره با جوانان اقای پرواز هستند که بار استانداری را بیش از همه به دوش می کشند.

در پایان به انتخاب اقای حبیبی بعنوان بخشدار دیشموک احترام میگذاریم و ایشان را حمایت و توصیه به مشاوره میکنیم.

محمد صناعی ستاد جوانان دیشموک

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1397/7/3 17:13:20

    پروازهم مهره تاجگردون است 

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/7/3 7:0:30

    سلام پرواز انسان شایسته و بزرگی است و مورد حمایت تمام جامعه اصلاح طلبان هست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها